نحوه لینک دادن در html

هایپرلینک چیست؟

لینک ها در طراحی وبسایت از همان ابتدا یکی از ویژگی های اینترنت و شاید بتوان گفت یکی از عناصر اصلی اینترنت بوده است. پیوندها به ما امکان می دهند یک سند را به سند یا منبع دیگری پیوند دهیم. یا حتی ممکن است به بخش های خاصی از سند پیوند دهیم. می‌توانیم اپلیکیشن را از طریق یک آدرس اینترنتی در دسترس کاربران قرار دهیم. تقریباً هر محتوای وب را می توان به یک پیوند تبدیل کرد تا با کلیک یا فعال شدن، مرورگر وب به آدرس وب یا URL دیگری هدایت شود.

نحوه ایجاد لینک در HTML

پیوند با ترکیب متن با محتوای دیگر ایجاد می شود. در داخل ، یک ساختار اتصال ساده با استفاده از ویژگی های href و target یا ویژگی های Hypertext Reference حاوی اتصال اصلی ایجاد می شود.

ما یک لینک به صفحه اول وب سایت baversion ایجاد کرده ایم.

هنگام پیوند دادن در HTML ویژگی های عنوان را اضافه کنید

یکی دیگر از اشکال هنری برای افزودن به پیوند، عنوان است. هدر حاوی اطلاعات اضافی در مورد پیوند است، مانند نوع اطلاعات صفحه.

استفاده از عنوان در ساختار لینک نتیجه زیر را به دست می دهد و با نگه داشتن ماوس روی لینک می توانید عنوان را مشاهده کنید.

پیوندهای سطح بلوک

با توجه به مقاله وبسایت وقایع روز همانطور که در بالا ذکر شد، تقریباً هر محتوا، حتی عناصر سطح بلوک، می تواند به عنوان یک پیوند ایجاد شود. اگر می خواهید به یک تصویر پیوند دهید، به بروید و با به فایل تصویر مراجعه کنید.

یک تور سریع از URL ها و مسیرها هنگام ساخت لینک در HTML

برای درک کامل یک لینک، باید URL ها و مسیرهای فایل را بشناسید. این بخش اطلاعات مورد نیاز برای دستیابی به این هدف را ارائه می دهد.

URL یک رشته متنی است که مکان چیزی را در اینترنت مشخص می کند. به عنوان مثال، دوره های بائوئیسم در

دایرکتوری یکسان: اگر می خواهید لینک را در index.html قرار دهید. هنگامی که به contacts.html مراجعه می کنید، کافی است نام فایلی را که می خواهید به آن پیوند دهید، ارائه دهید، زیرا در همان فهرست فایل فعلی قرار دارد. آدرس مورد استفاده contacts.html است.

به زیر شاخه بروید: اگر می خواهید یک لینک ورودی داشته باشید. index.html هنگام ارجاع به پروژه ها / index.html، باید قبل از اشاره به فایلی که می خواهید به آن پیوند دهید، به فهرست پروژه ها بروید. این کار با تعیین نام فایل و سپس نوار و سپس نام فایل انجام می شود. آدرس اینترنتی که از پروژه ها / index.html استفاده می کنید:

بازگشت به منوی اصلی: اگر می خواهید پیوندی را در پروژه ها / index.html با پیوند به فایل های PDF / پروژه مختصر قرار دهید.pdf، باید دایرکتوری را سطح بالا ببرید و سپس به فایل pdf برگردید. برای دانلود دایرکتوری ها از دو نقطه استفاده کنید. - پس شما از آدرس ... /pdfs/project-brief.pdf استفاده می کنید.

هنگام پیوند دادن به فایل دانلودی از ویژگی دانلود استفاده کنید

هنگام پیوند دادن به منبع دانلود، از تابع دانلود برای تعیین نام پیش فرض ذخیره فایل استفاده کنید. در اینجا یک مثال با لینک دانلود آخرین ویندوز فایرفاکس آورده شده است:

لینک های ایمیلی در لینک سازی HTML

همچنین می توانید روی آنها کلیک کنید تا یک پیوند ایجاد کنید، یا دکمه ای برای باز کردن یک پیام ایمیل خروجی جدید. این کار با و mailto url layout انجام می شود.

جزئیات را مشخص کنید

علاوه بر آدرس ایمیل خود می توانید اطلاعات دیگری نیز ارائه دهید. تقریباً هر فیلد استاندارد هدر ایمیل را می توان به mailto ural شما اضافه کرد. متداول ترین آنها عبارتند از "موضوع"، "کپی" و "بدن". البته، آنها یک فیلد هدر نیستند، اما به شما اجازه می دهند محتوای ایمیل جدید را مشخص کنید. هر فیلد و مقدار آن به عنوان یک درخواست مشخص می شود.


برچسب‌ها:
،

بازدید:

[ ]