كنترلر آبياري هانتر

چنانچه يك دستگاه نظافتي، سرعت كار را بالا ببرد، در نتيجه به نيروي انساني زيادي نياز نيست و در نتيجه بهره اقتصادي با وجود استفاده از آن بالاتر خواهد رفت. اگر قصد راه اندازي يك كارواش صنعتي را داريد ولي بودجه كافي در دسترس شما نيست بهتر است بدانيد كه تجهيزات كارواش صنعتي را ميتوان بصورت دست دوم خريداري كرد. در زمان هاي گذشته چوب براحتي و در حجم زياد در دسترس انسان بود اما امروزه بمنظوري جلو گيري از قطع درختان، استفاده از چوب شايد روش مناسبي نباشد. اما در صورتيكه نتيجه مورد نساز حاصل نشد بايد آنها را تعويض نماييد. تجهيزات كارواش صنعتي - اما در تمامي دسته لانس ها حتما از نازل هاي اروپايي استفاده گردد تا پاشش يكنواخت و شستشوي شما يكدست گردد. اكثر كارواش صنعتي هاي موجود در بازار به حالت كارواش صنعتي آب سرد هستند، چرا كه پمپ پيستوني مورد استفاده در كارواش صنعتي دماي آب تا حداكثر 30 تا 40 درجه سانتيگراد را ساپورت مي كنند و در صورتي كه آب با دماي بالاتري از اين درجه وارد پمپ شود، سراميك هاي پمپ پيستوني به مرور زمان دچار خوردگي خواهد شد، جهت رفع اين مشكل از كارواش صنعتي آب گرم استفاده مي كنند، طريقه ي كاركرد اين نوع از واتر جت هاي صنعتي به اين صورت است كه فرآيند گرم كردن آب بعد از پمپاژ آب از درون پمپ و درون لوله هاي مارپيچ مانند انجام مي شود تا پمپ پيستوني كارواش صنعتي دچار مشكل نشود. 

نصب چنين ساختاري براي تامين تدريجي كودها به لوله اصلي ضروري است. نحوه ساخت چنين ساختاري با دستان خود به مواد بستگي دارد. آبياري نقطه اي را مطابق با دستورالعمل هاي پيوست شده به كيت جمع آوري كنيد. اندازه اين ذرات با توجه به نازل مه پاش به طور تقريبي بين ۱۰ تا ۱۰۰ميكرون است. با توجه به نياز شما عزيزان ما در مجموعه بازرگاني ايران پمپ شرايطي فراهم كرده ايم كه شما مي توانيد با بررسي انواع پمپ هاي كارواش صنعتي، متناسب با نياز خود، موارد مختلفي را بررسي نماييد. در اين مطلب مي خواهيم در مورد كارواش صنعتي و كاربرد آن صحبت كنيم، همراه ما باشيد. ما هر كدام را تنظيم كرديم تا مطمئن شويم كه آنها بيرون گلدانها پاششي نميكنند. با استفاده از كنترلر تايمر BTT مي توانيد زمان آبياري و مدت آبياري را مشخص كنيد و يا حتي تا 7 روز سيستم را به حالت خاموش نگه داريد. بري كارايي بهتر، اين سيستم ها را به فن هاي دمنده مجهز مي كنند تا قابليت توليد مه يا بخار يك نواخت را در تمام محيط فراهم كنند. درضمن نصب و راه اندازي اين سيستم بسيار ساده است و بدون نياز به هيچ ابزار و دانش فني ميتوانيد آن را نصب و راه اندازي كنيد.

تايمر تك خروجي : اين نمونه داراي يك خروجي و يك ورودي مي باشد كه ورودي آن به شير آب متصل مي شود و خروجي آن به لوله آبياري متصل مي گردد. اگر مخزن آب در ارتفاع معيني مثلاً 2-2.5 متر باشد بهتر است. اگر نمي دانيد چگونه سازه را خودتان نصب كنيد، پس با طرحي براي گلخانه يا گلخانه شروع كنيد. سازماندهي سازه پس از محاسبات، افزايش تعداد مواد مصرفي و نوار قطره اي را حدود 15٪ فرض مي كند. نمودار پس از انجام اندازه گيري هاي لازم با در نظر گرفتن مقياس ترسيم مي شود. براي تعيين نحوه نصب عناصر آبياري، بايد توجه داشته باشيد كه محصولات با نيازهاي آبي متفاوت در كجا قرار مي گيرند. همچنين پس از محاسبات، بشكه اي براي آبياري انتخاب مي شود. هنگام انتخاب گزينه كلبه تابستانييك پارامتر مهم قيمت است.سه راهي ها روي خطوط انشعاب نصب مي شوند و يك شيلنگ قطره چكان يا نوار به مسير جانبي آنها متصل مي شود. سيستم آبياري قطره اي عبارت است از روشي كه در آن آب با فشار كم از روزنه يا وسيلهاي به نام قطرهچكان از شبكه خارج و به صورت قطراتي در پاي گياه ريخته ميشود. اگر آبياري ميكرو نصب شده باشد، سيستم فيلتر مورد نياز است.

تايمر آبياري هوشمند ورسك يكي ديگر از مدل هاي مقرون به صرفه و درعين حال باكيفيت مي باشد. اين تايمر ها قابليت اين را دارند كه به هر خروجي برنامه جداگانه اي بدهيد و هر يك از آن ها را مي توانيد طبق برنامه خاص تنظيم كنيد. در اين مورد، شما بايد از پايه مراقبت كنيد. در اين مورد، نصب بايد در مناطق جداگانه انجام شود. در اين صورت مي توان بدون مشاركت شما آبياري نقطه اي را انجام داد. نحوه درست ساختن سيستم آبياري قطره اي به محاسبات انجام شده بستگي دارد. اين مدل تايمر آبياري قطرهاي است به صورت كاملاً آنالوگ (غير ديجيتال) كار ميكند و تنظيمات سادهاي دارد. جهت حركت مايع در نسخه خريداري شده انژكتور فلشي وجود دارد كه جهت صحيح را نشان مي دهد. همچنين مي توانيد از سازه هاي ساخته شده از لوله هاي pvc، لوله هاي پلي پروپيلن يا لوله هاي پلاستيكي تقويت شده استفاده كنيد. براي نصب سازه آبياري قطره اي، يك محاسبه اوليه لازم است. اكنون به نصب مرحله به مرحله سازه آبياري مي پردازيم. به عنوان مثال، يك لوله HDPE بايد قطر 32 ميلي متر داشته باشد. براي ايجاد يك كارواش بخار چه تجهيزاتي مورد نياز است؟

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]