کنترلر آبیاری هانتر

چنانچه یک دستگاه نظافتی، سرعت کار را بالا ببرد، در نتیجه به نیروی انسانی زیادی نیاز نیست و در نتیجه بهره اقتصادی با وجود استفاده از آن بالاتر خواهد رفت. اگر قصد راه اندازی یک کارواش صنعتی را دارید ولی بودجه کافی در دسترس شما نیست بهتر است بدانید که تجهیزات کارواش صنعتی را میتوان بصورت دست دوم خریداری کرد. در زمان های گذشته چوب براحتی و در حجم زیاد در دسترس انسان بود اما امروزه بمنظوری جلو گیری از قطع درختان، استفاده از چوب شاید روش مناسبی نباشد. اما در صورتیکه نتیجه مورد نساز حاصل نشد باید آنها را تعویض نمایید. تجهیزات کارواش صنعتی - اما در تمامی دسته لانس ها حتما از نازل های اروپایی استفاده گردد تا پاشش یکنواخت و شستشوی شما یکدست گردد. اکثر کارواش صنعتی های موجود در بازار به حالت کارواش صنعتی آب سرد هستند، چرا که پمپ پیستونی مورد استفاده در کارواش صنعتی دمای آب تا حداکثر 30 تا 40 درجه سانتیگراد را ساپورت می کنند و در صورتی که آب با دمای بالاتری از این درجه وارد پمپ شود، سرامیک های پمپ پیستونی به مرور زمان دچار خوردگی خواهد شد، جهت رفع این مشکل از کارواش صنعتی آب گرم استفاده می کنند، طریقه ی کارکرد این نوع از واتر جت های صنعتی به این صورت است که فرآیند گرم کردن آب بعد از پمپاژ آب از درون پمپ و درون لوله های مارپیچ مانند انجام می شود تا پمپ پیستونی کارواش صنعتی دچار مشکل نشود. 

نصب چنین ساختاری برای تامین تدریجی کودها به لوله اصلی ضروری است. نحوه ساخت چنین ساختاری با دستان خود به مواد بستگی دارد. آبیاری نقطه ای را مطابق با دستورالعمل های پیوست شده به کیت جمع آوری کنید. اندازه این ذرات با توجه به نازل مه پاش به طور تقریبی بین ۱۰ تا ۱۰۰میکرون است. با توجه به نیاز شما عزیزان ما در مجموعه بازرگانی ایران پمپ شرایطی فراهم کرده ایم که شما می توانید با بررسی انواع پمپ های کارواش صنعتی، متناسب با نیاز خود، موارد مختلفی را بررسی نمایید. در این مطلب می خواهیم در مورد کارواش صنعتی و کاربرد آن صحبت کنیم، همراه ما باشید. ما هر کدام را تنظیم کردیم تا مطمئن شویم که آنها بیرون گلدانها پاششی نمیکنند. با استفاده از کنترلر تایمر BTT می توانید زمان آبیاری و مدت آبیاری را مشخص کنید و یا حتی تا 7 روز سیستم را به حالت خاموش نگه دارید. بری کارایی بهتر، این سیستم ها را به فن های دمنده مجهز می کنند تا قابلیت تولید مه یا بخار یک نواخت را در تمام محیط فراهم کنند. درضمن نصب و راه اندازی این سیستم بسیار ساده است و بدون نیاز به هیچ ابزار و دانش فنی میتوانید آن را نصب و راه اندازی کنید.

تایمر تک خروجی : این نمونه دارای یک خروجی و یک ورودی می باشد که ورودی آن به شیر آب متصل می شود و خروجی آن به لوله آبیاری متصل می گردد. اگر مخزن آب در ارتفاع معینی مثلاً 2-2.5 متر باشد بهتر است. اگر نمی دانید چگونه سازه را خودتان نصب کنید، پس با طرحی برای گلخانه یا گلخانه شروع کنید. سازماندهی سازه پس از محاسبات، افزایش تعداد مواد مصرفی و نوار قطره ای را حدود 15٪ فرض می کند. نمودار پس از انجام اندازه گیری های لازم با در نظر گرفتن مقیاس ترسیم می شود. برای تعیین نحوه نصب عناصر آبیاری، باید توجه داشته باشید که محصولات با نیازهای آبی متفاوت در کجا قرار می گیرند. همچنین پس از محاسبات، بشکه ای برای آبیاری انتخاب می شود. هنگام انتخاب گزینه کلبه تابستانییک پارامتر مهم قیمت است.سه راهی ها روی خطوط انشعاب نصب می شوند و یک شیلنگ قطره چکان یا نوار به مسیر جانبی آنها متصل می شود. سیستم آبیاری قطره ای عبارت است از روشی که در آن آب با فشار کم از روزنه یا وسیلهای به نام قطرهچکان از شبکه خارج و به صورت قطراتی در پای گیاه ریخته میشود. اگر آبیاری میکرو نصب شده باشد، سیستم فیلتر مورد نیاز است.

تایمر آبیاری هوشمند ورسک یکی دیگر از مدل های مقرون به صرفه و درعین حال باکیفیت می باشد. این تایمر ها قابلیت این را دارند که به هر خروجی برنامه جداگانه ای بدهید و هر یک از آن ها را می توانید طبق برنامه خاص تنظیم کنید. در این مورد، شما باید از پایه مراقبت کنید. در این مورد، نصب باید در مناطق جداگانه انجام شود. در این صورت می توان بدون مشارکت شما آبیاری نقطه ای را انجام داد. نحوه درست ساختن سیستم آبیاری قطره ای به محاسبات انجام شده بستگی دارد. این مدل تایمر آبیاری قطرهای است به صورت کاملاً آنالوگ (غیر دیجیتال) کار میکند و تنظیمات سادهای دارد. جهت حرکت مایع در نسخه خریداری شده انژکتور فلشی وجود دارد که جهت صحیح را نشان می دهد. همچنین می توانید از سازه های ساخته شده از لوله های pvc، لوله های پلی پروپیلن یا لوله های پلاستیکی تقویت شده استفاده کنید. برای نصب سازه آبیاری قطره ای، یک محاسبه اولیه لازم است. اکنون به نصب مرحله به مرحله سازه آبیاری می پردازیم. به عنوان مثال، یک لوله HDPE باید قطر 32 میلی متر داشته باشد. برای ایجاد یک کارواش بخار چه تجهیزاتی مورد نیاز است؟

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]