معمولا تایمر آبیاری را از جنس مواد پلاستیکی با کیفیت بالا تهیه می کنند

معمولا تایمر آبیاری را از جنس مواد پلاستیکی با کیفیت بالا تهیه می کنند که علاوه بر سبک وزن بودن، دوام بالایی در شرایط مختلف از خود نشان می دهد. به گزارش اینتیتر به نقل از چرخان، بههمین دلیل هست که کارواشها از همان سال ۱۹۱۴ میلادی که دو مرد دیترویتی اولین کارواش اتوماتیک را افتتاح نمودند، از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردارند. یکی از متداول ترین کاربردهای سیستم مه پاش در سالن مرغداری می باشد. بوم فشار قوی یکی از تجهیزات کارواش دستی در این دسته بندی می باشد که افزایش بهره وری و سهولت شستشوی خودرو را موجب شده است. سیستم شستوشودهنده فشار بالا، متشکل از تعداد زیادی از فواره های آبپاش چرخندهای است که جریان آب را برروی ماشین اسپری میکنند. آبپاش آبیاری در جنس های مختلف تولید شده که بسته به زمین و کاربرد شما خریداری می شود آبپاش آبیاری با شعاع پاشش زیاد که مختص به فضاهای سیز نظیر چمن و محصولات کشاورزی بسیار پر کاربرد است. آبپاش های مخفی شوند مخصوص آبیاری بارانی تحت فشار. به کمک این دستگاه آب با فشار مناسب بر روی بدنه خودرو پاشیده می شود. شستن سطوح بطور مداوم در اماکن مختلف معمولا زمان بر بوده و انرژی زیادی از افراد می گیرد. 

در زمان برنامه ریزی اگر سوال یا راهنمایی خواستید هم می توانید به طور مستقیم از شرکت RainPoint راهنمایی بگیرید و یا کارشناسان ما به شما راهنمای لازم را بدهند. این دستگاه در منطقه ی نفتی آزادگان جنوبی قرار دارد. ولی به طورکلی و علیرغم وجود تفاوتهای اندک بین کارواشهای مختلف، همه آنها متشکل از اجزای مشترکی هستند؛ چراکه در تمامی انواع آن، شروع شست و شو با قرار گرفتن چرخهای خودرو بر روی نقاله همراه است. یکی از ویژگیهای کلیدی واکس کارواشها، اختصاصی بودن آنها برای استفاده بر روی شیشه، لاستیک و قسمتهای پلاستیکی و فلزی رنگی میباشد. یکی دیگر از مهم ترین لوازم یدکی پمپ کارواش, فشار شکن است که باعث افزایش عمر مفید پمپ می شود. از جمله ویژگیهای مهم اسکرابها میتوان به توان آنها در پاک کردن آلودگیها چون گرد و خاک و در نهایت زدودن هر نوع آلودگی به وسیله پارچههایشان نرمشان اشاره کرد. از جمله هزینه و از آن مهم تر اعتماد به شخصی که در نبود ما وارد حریم خصوصیمان شود.

در این سیستم شما به راحتی ماشین خود را به داخل محوطه شست و شو هدایت میکنید. در این مرحله، ماشین وارد محوطه ابکشی میشود و مجددا بوسیله دریچه هایی شسته میشود که از اب تمیز برای پاک کردن هر انچه که از شستوشودهنده فشاربالا، اسکرابها و پارچههای نرم باقیمانده استفاده میکنند. این سیستم که قابلیت استفاده در هر دو نوع دستی و خودکار را دارد، به پولیش نهایی توسط کارکنان ختم میشود. مه پاش های مرغداری ساخت این گروه در انواع ظرفیت ها تولید می شوند. این فومها که از ترکیب مواد شوینده مختلفی تولید میشوند و در هر کارواشی متفاوتند. شرکت هانتر امریکا با تولید کنترلر HUNTERسهم بزرگی در ایجاد برنامه منظم در سیستم های آبیاری اتوماتیک داشته است. در صورت عدم استفاده زا فشار شکن ممکن است بر اثر وارد شدن فشار بیش از حد به پمپ, پمپ از قسمت پیچ ها بترکد. باید خاطر نشان کرد که بسیاری از کارواشها دارای دریچههای کوچکی در نزدیکی زمین هستند که محلولهای خاصی را بر روی تایرها و لنتها نیز به منظور پاک کردن انها از خاک و آلودگی اسپری میکنند.

این دستگاه حفاری در اختیار شرکت پدکس بوده و در منطقه ی نفتی آزادگان جنوبی واقع شده است که مجهز به سرویس یکپارچه مدیریت پسماند حفاری می باشد. دستگاه های کارواش صنعتی یا واتر جت صنعتی بر اساس فشار کاری به سه گروه تقسیم می گردند. در ضمن هرچند سر عت روشویی ماشین با بخارنسبت به پمپ واترجت پایین تر است اما با توجه به اینکه بخار خروجی از دستگاه فاقد هرگونه املاحی است بعد از اتمام شستشو نه تنها هیچگونه لکه ای بر جا نمیگذارد بلکه به واسطه گرمای موجود در بخار شفافیت رنگ خودرو بسیار افزایش یافته و جزء ویژگی های ممتاز آن به شمار می آید. استفاده از کارواش صنعتی معمولا برای زمان هایی است که بخواهیم در مصرف آب صرفه جویی کنیم و به شستشو سرعت ببخشیم. از این رو ارزش دادن به زمان و وقت بیشتر از گذشته نمایان می شود. فروشگاه صنعت آفرین آماده ارائه و فروش لوازم و تجهیزات تعمیرگاهی جهت انجام امور تعمیراتی، کارواش و نظافتی، صافکاری و نقاشی، آپاراتی، تعویض روغنی، عیب ­یابی و سایر فعالیت­ های تعمیرگاهی و گاراژی است.شما می توانید بعد از مشاوره با متخصصین این مرکز، به صورت حضوری یا تلفنی محصول خود را سفارش داده و درکمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]