معمولا تايمر آبياري را از جنس مواد پلاستيكي با كيفيت بالا تهيه مي كنند

معمولا تايمر آبياري را از جنس مواد پلاستيكي با كيفيت بالا تهيه مي كنند كه علاوه بر سبك وزن بودن، دوام بالايي در شرايط مختلف از خود نشان مي دهد. به گزارش اينتيتر به نقل از چرخان، بههمين دليل هست كه كارواشها از همان سال ۱۹۱۴ ميلادي كه دو مرد ديترويتي اولين كارواش اتوماتيك را افتتاح نمودند، از محبوبيت بالايي در ميان مردم برخوردارند. يكي از متداول ترين كاربردهاي سيستم مه پاش در سالن مرغداري مي باشد. بوم فشار قوي يكي از تجهيزات كارواش دستي در اين دسته بندي مي باشد كه افزايش بهره وري و سهولت شستشوي خودرو را موجب شده است. سيستم شستوشودهنده فشار بالا، متشكل از تعداد زيادي از فواره هاي آبپاش چرخندهاي است كه جريان آب را برروي ماشين اسپري ميكنند. آبپاش آبياري در جنس هاي مختلف توليد شده كه بسته به زمين و كاربرد شما خريداري مي شود آبپاش آبياري با شعاع پاشش زياد كه مختص به فضاهاي سيز نظير چمن و محصولات كشاورزي بسيار پر كاربرد است. آبپاش هاي مخفي شوند مخصوص آبياري باراني تحت فشار. به كمك اين دستگاه آب با فشار مناسب بر روي بدنه خودرو پاشيده مي شود. شستن سطوح بطور مداوم در اماكن مختلف معمولا زمان بر بوده و انرژي زيادي از افراد مي گيرد. 

در زمان برنامه ريزي اگر سوال يا راهنمايي خواستيد هم مي توانيد به طور مستقيم از شركت RainPoint راهنمايي بگيريد و يا كارشناسان ما به شما راهنماي لازم را بدهند. اين دستگاه در منطقه ي نفتي آزادگان جنوبي قرار دارد. ولي به طوركلي و عليرغم وجود تفاوتهاي اندك بين كارواشهاي مختلف، همه آنها متشكل از اجزاي مشتركي هستند؛ چراكه در تمامي انواع آن، شروع شست و شو با قرار گرفتن چرخهاي خودرو بر روي نقاله همراه است. يكي از ويژگيهاي كليدي واكس كارواشها، اختصاصي بودن آنها براي استفاده بر روي شيشه، لاستيك و قسمتهاي پلاستيكي و فلزي رنگي ميباشد. يكي ديگر از مهم ترين لوازم يدكي پمپ كارواش, فشار شكن است كه باعث افزايش عمر مفيد پمپ مي شود. از جمله ويژگيهاي مهم اسكرابها ميتوان به توان آنها در پاك كردن آلودگيها چون گرد و خاك و در نهايت زدودن هر نوع آلودگي به وسيله پارچههايشان نرمشان اشاره كرد. از جمله هزينه و از آن مهم تر اعتماد به شخصي كه در نبود ما وارد حريم خصوصيمان شود.

در اين سيستم شما به راحتي ماشين خود را به داخل محوطه شست و شو هدايت ميكنيد. در اين مرحله، ماشين وارد محوطه ابكشي ميشود و مجددا بوسيله دريچه هايي شسته ميشود كه از اب تميز براي پاك كردن هر انچه كه از شستوشودهنده فشاربالا، اسكرابها و پارچههاي نرم باقيمانده استفاده ميكنند. اين سيستم كه قابليت استفاده در هر دو نوع دستي و خودكار را دارد، به پوليش نهايي توسط كاركنان ختم ميشود. مه پاش هاي مرغداري ساخت اين گروه در انواع ظرفيت ها توليد مي شوند. اين فومها كه از تركيب مواد شوينده مختلفي توليد ميشوند و در هر كارواشي متفاوتند. شركت هانتر امريكا با توليد كنترلر HUNTERسهم بزرگي در ايجاد برنامه منظم در سيستم هاي آبياري اتوماتيك داشته است. در صورت عدم استفاده زا فشار شكن ممكن است بر اثر وارد شدن فشار بيش از حد به پمپ, پمپ از قسمت پيچ ها بتركد. بايد خاطر نشان كرد كه بسياري از كارواشها داراي دريچههاي كوچكي در نزديكي زمين هستند كه محلولهاي خاصي را بر روي تايرها و لنتها نيز به منظور پاك كردن انها از خاك و آلودگي اسپري ميكنند.

اين دستگاه حفاري در اختيار شركت پدكس بوده و در منطقه ي نفتي آزادگان جنوبي واقع شده است كه مجهز به سرويس يكپارچه مديريت پسماند حفاري مي باشد. دستگاه هاي كارواش صنعتي يا واتر جت صنعتي بر اساس فشار كاري به سه گروه تقسيم مي گردند. در ضمن هرچند سر عت روشويي ماشين با بخارنسبت به پمپ واترجت پايين تر است اما با توجه به اينكه بخار خروجي از دستگاه فاقد هرگونه املاحي است بعد از اتمام شستشو نه تنها هيچگونه لكه اي بر جا نميگذارد بلكه به واسطه گرماي موجود در بخار شفافيت رنگ خودرو بسيار افزايش يافته و جزء ويژگي هاي ممتاز آن به شمار مي آيد. استفاده از كارواش صنعتي معمولا براي زمان هايي است كه بخواهيم در مصرف آب صرفه جويي كنيم و به شستشو سرعت ببخشيم. از اين رو ارزش دادن به زمان و وقت بيشتر از گذشته نمايان مي شود. فروشگاه صنعت آفرين آماده ارائه و فروش لوازم و تجهيزات تعميرگاهي جهت انجام امور تعميراتي، كارواش و نظافتي، صافكاري و نقاشي، آپاراتي، تعويض روغني، عيب ­يابي و ساير فعاليت­ هاي تعميرگاهي و گاراژي است.شما مي توانيد بعد از مشاوره با متخصصين اين مركز، به صورت حضوري يا تلفني محصول خود را سفارش داده و دركمترين زمان ممكن تحويل بگيريد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]